Another Story Of My Life

Thursday 14 July 2011

Damn PLKN!

frust! frust! frust! u know why im frust? hah,ce cite ce cite..haha no la..my only frustration yg still i cannot forget until now is PLKN!! u know why suddenly i talk about this damn national service? bcoz my bro dapat..!!! arh,sakit hati tahap gaban!! kenapa pla my bro dapat!!!! 
        ok, actually my story begin 6 years ago, when im in primary 6, masa tu my dad is one of the jurulatih d plkn..alaa,masa plkn mula2 ada, government cari jurulatih dari tentera2 yg da bersara, so my dad is one of them, dapat tawaran jadi jurulatih tu x boleh tolak tau..so my dad begin la dia punya journey as a jurulatih..mula2 dia pergi training,,ntah pa benda tu,,then lepas tu my dad ditempatkan d kem ntah apa tu,..haha i don't remember,,but if im not mistaken first my dad dapat kem di papar, that kem still new and dalam hutan..malang sekali sana xda line hp digi! my dad masa tu guna dg..ehehe my mom masa tu damn worry about him,yala xdapat contact..i know ur feeling mom,walaupun masa tu masi kecik lagi..then lpas tu dapat pla sarawak..dapat kem in sibu..lagila jauh..aduhai..brapa bulan xdapat balik umah ,,kcian my mom..and then if not mistaken my dad transfer to another kem,but i dont remember..=.=" last skali dapatla kem tanaki..kem tu dekat ja..tambunan juga..masa tu kami one family happy! kdg2 hujung minggu my dad balik rumah..happy! 
        then afta that, my dad quit from plkn..boring maybe..haha lagipun ada rekrut jurulatih baru..my dad kinda relieved with that..sejak dari tu la,sya simpan hasrat masuk plkn..plkn fun,according to my dad la,and the pictures that my dad took in his camps..flying fox ada,semua la yg lasak2 ada..da tu dapat duit..haha masa tu kan still naive,so i thought that i will be chosen in this damn plkn..haha..i was sure yg memang akan terpilih,jadi tunggu la sampai form 5..tunggu punya tunggu punya tunggu,smpaila form 5..
hah! masa tu i still remember u know,masa result plkn keluar, i was sick..so i went to hospital..*with aldo ok,he accompany me* hahaha..then i got sms from my BESTFRIENDS..saying that they got PLKN.! and IM NOT!!oh damn!!! my bestfriends ichel and cter..FCUK! masa tu i want to cry..mcam dunia ni da kiamat..tpi tahan la ckit,depan aldo kan..haha then i asked aldo,dia dapat or not..he said that his friend said that he already check fr him and dia xdapat..and i was relieved..hehe
       jeng jeng jeng.........few months later....
keluar result nama2 plkn...lekat d papan kenyataan sekolah lagi...i don't bother to check because my name was not on the list....nak taw satu prkara yg masa tu buat i want TO KILL MYSELF!!!! ARH SUICIDE MISSION!! U KNOW WHAT?? ALDO AMANDUS WAS ON THE LIST!!!!!!  fuck fuck fuck.. until now i cannot forget that feeling..i want to cry but yala xkan nangis dlam klas..kecoh satu sekolah,"taya nangis sebab boyfriend dia dapat plkn"..embarassing aite? naaa,satu hari tu bad mood..i bring my hp that day,aldo also..so i off hp,cehh protes la knon...bnyak mesej from him..hahah..kol pun i didn't bother anymore..masa tu i ada terfikir yg i want to hack plkn server and put my name on the list..haha bodohnya..smpai rumah i cry..then i saw this damn plkn thingy on TV, i cry again and off tv and jerit macam org gila..BAD MOOD tahap gaban! then slowly i try to adapt and accept my 2 BFFs and my beloved BF dapat plkn.. what can I do,dah xdapat tu terima kenyataan la kan..^^
       huh..i feel relieve..haha i pray that my bro nanti baik2 ja d plkn..huh later all d money he got from plkn,im gonna steal it..*evil laugh* all the stuffs he got from plkn, im gonna take it and make it mine *more evil laugh*
tunggu jak nanti..wakakakaka!!!!!
my dad punya baju..size xxxxxl tu..haha

lots of hatred to plkn,
tayaldo~^^

No comments:

Post a Comment

What say you?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT RESERVED: TAYALDO 1992-UNTIL NOW